12.07.11

jag kan inte sova. så jag sitter här och tänker lite. på allt möjligt.
jag saknar min fina fina elias, mitt hjärtegryn som blivit så himla stor och bara växer och växer för varje sekund som går.



4 år och har fångat mitt hjärta totalt. hur kan man tycka så mycket om en person som jag tycker om elias? jag vet faktiskt inte hur det är möjligt. jag vet bara att han är världens finaste lilla pojke och kommer alltid vara det.

jo just det! här hade ju elias en liten frisyr att stoltsera med. några dagar senare skulle min syster klippa hans hår och råkade tappa munstycket så han är nu renrakad på huvudet. han grät och grät och pratade inte med syster min på flera timmar. speglade sej och skrek "NEJ!! mamma NEJ!, titta vad du har gjort!"
ja det där med frisyrer är tydligen viktigt när man är 4 år. syrran berättade att han hela tiden gick och kollade sej i spegeln för att se om det verkligen var så illa som han trodde. och det var det tydligen. det kanske till och med var värre för han surade som aldrig förr. :)

sen tänker jag på hur otroligt fin lilla smitten är. smitt måste vara en av världens bästaste hundar, no doubt in my mind! tänk vilken tur jag har som har så här mycket bra i mitt liv.



mysvovven! som om han själv fick välja skulle spendera hela sina dagar ute på balkongen och spana på folk. fast det får han så klart inte, hur skulle man då kunna mysa med honom hela tiden man är i boden och hälsar på? nej, det skulle ju inte gå.

sen har jag ju varit på personalfest! vi började på star bowling med en 5-kamp. jag vet inte hur det gick för mitt lag, men jag tror inte vi låg så bra till. för mycket öl och för mycket annat roligt som upptog min tid.



här har vi femi, linnéa, gayi och britt-marie under middagen.

gayi fyllde 25 i lördags så då var vi ute och firade henne. började på linneterrassen och fortsatte till rockbaren och vidare till park lane.



lite suddigt men här sitter iaf annelie, hanna och martina. det suddiga beror nog på lite ölstukat fotosinne. och att min mobil inte alltid tar dom bästa bilderna kanske.

sen vet jag inte vad mer jag tänker på.
nu har jag iaf uppdaterat med lite bilder så ni vet att jag faktiskt ibland tänker på att föreviga saker och ting. ibland alltså.
jag har ju btw premiärbadat men det har jag inga bildbevis på. fast johanna kan intyga att jag gjort det! hon såg det med egna ögon, fast från säkert avstånd lååångt uppe på gräsmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0