09.06.11

snart är det alltså dags för tenta. i morrn gäller det.
fan vad jag får ångest när jag tänker på den. dom andra tentorna har jag varit ganska lugn inför men den här är helt annorlunda.
jag har knappt varit på lektionerna och jag har definitivt inte läst boken. varför gör jag så här?!
så jävla korkat!

igår satt jag och fjärtis hemma hos mej och skulle plugga men vi pratade bara massa hela tiden. fjärtis pluggade vid sidan om snacket och jag bara drömde mej bort från MF och gäspade så fort jag tittade åt bokens håll...
vi skulle avsluta kvällen med en skräckis men det floppade, vi var inte rädda alls. det var snarare lite komiskt.

aja...mer då?
joo midsommar! jag ska fira på landet med snyggingen som sitter på bilden bredvid mej. vi ska leka, grilla, festa och göra kransar som aldrig förr!



jag skulle ju ha varit på green leaf glow goes heathen (med johanna som sitter bredvid mej på bilden nedan) men det har blivit inställt dessvärre. jag gråter inte ihjäl mej över att planerna blev ändrade för hey, det kommer bli bra det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0