13.06.11

somnade på soffan efter jobbet. brukar inte drömma när jag bara rävsover så där men nu gjorde jag det.

jag jobbade på nån konstig butik som låg ute på en parkeringsplats och runt parkeringen gick det en pool längs med liksom så man var tvungen att hoppa över poolen för att kunna gå till kunden och hjälpa dom.
iaf så höll jag som bäst på att slå in ett paket till katrin zytomierska (av nån underlig anledning) och paketet förvandlades till en miniponny och en liten hund som hela tiden hoppade ur paketet och när jag hämtade den ena så var den andra bort och så höll jag på.
kartin skrek på mej att jag var "sämst i världen och hur faan kunde det ta 35 minuter att slå in ett paket?!"
jag suckade och var trött och försökte förklara att hennes grejer blivit till en miniponny och en hund men när jag försökte förklara hörde jag hur dumt det lät själv så jag suckade vidare och försökte återigen att slå in djuren men det gick inte.
kartin flöt omkring på en uppblåsbar madrass i poolen och pratade högt om hur dålig jag var och hit skulle hon aldrig komma igen minsann.
till slut så fattade djuren att dom var tvugna att samarbeta med mej eftersom jag inte gav mej med att försöka slå in dom. men istället för att ligga still så hoppade dom i poolen och tuggade hål på kartins madrass och sen tog jag med dom hem.
vad fan är det för dröm?

helt galet. vad betyder det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0