03.03.11

jag tror jag måste skaffa bettskena! ja ni vet som man har när man sover?
jag har vaknat de senaste nätterna av att jag gnider tänderna mot varann. inte gnisslar, gniider.
jag gnider så mycket att det lossnat flisor! jag är fan rädd att jag en vacker dag inte kommer ha mycket till framtänder kvar. 
ja det är dom längst fram! PANIK!
usch!
jag vaknar helt stel av att det knakat till i munnen (hela huvudet iofs) och törs knappt känna efter med tungan hur mycket det är som lossnat. tänk om det skulle bli så mycket att tänderna går sönder helt?
kan man köpa sånna där skenor på apoteket tror ni? en sån där gummigrej som man smidigt kan ha i munnen när man sover, eller måste jag gå till tandläkaren?
blir det tandläkaren är jag rädd att det kommer bli galet dyrt och jag vill inte betala massor för en skena att sova med. annas får jag kanske sova med en socke i munnen?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Babe, här finns det!

398 kr: http://www.medistore.se/dental-protection-tandskydd-vid-tandgnissling-och-tandpressning-p-1924-c-633.aspx?gclid=CJH92K7Js6cCFYm-zAoddmWE_Q



Inte alls så farligt dyrt, det är mycket dyrare hos tandläkaren!



Puss darling!

2011-03-04 @ 00:45:30
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0