15.03.11

somnade på soffan tidigare i kväll och vaknade pigg som en mört för en stund sen. jag är trött och seg men kommer inte kunna somna ändå. skit är det, skit!

idag (igår) var det en sån underbart perfekt dag på MQ! allt var bara lovely och allt klaffade så himla fint. vi skrattade, pratade, svamlade och hängde om i butiken samtidigt. sen kom min lärare Boo förbi och hälsade på och det var väldans trevligt!
jag önskar dom hade plats/råd för att anställa mej på timmar!. det hade varit så himla fint vet ni.
MQ som kedja faller mej helt i smaken. det är en struktur och tanke bakom allt i den kedjan som jag gillar otroligt skarpt.
mitt huvud ligger alltid lite före. jag gillar ju att planera och ha allt klart för mej vad som komma skall och jag har redan nu börjat spinna på vart jag vill vara under nästa praktik (som börjar i september).
jag ska faktiskt försöka få mej en plats på MQs huvudkontor och jag tror inte att det är helt omöjligt. fatta roligt det hade varit att få hamna på MQs marknadsföringsavdelning under sin marknadsföringspraktik?! toppar ju allt!
näe, jag ska inte gå händelserna i förväg men jag ska hålla tummarna för att det blir som jag vill.
och inte för att vara den som är den men saker brukar bli som jag vill om jag verkligen har bestämt mej för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0