18.03.11

en sak jag blir otroligt förvirrad av är min klocka...låter det märkligt? det är det inte. jag har råkat ställa fram datumet och nu går det inte att ändra tillbaka och det gör mej confused. sen har jag druckit lite rödvin också så det ställer till det ännu värre. ja jävlar.

fan, rödvin en fredag efter jobbet är verkligen helt underbart gott. jag lagade mat och hällde upp lite vin och sen var jag färdig som artist. lovely!
kvällens höjdpunkt var nog när jag kollat på så ska det låta och peter settman och kom på allt roligt han gjort under sina tv-år.
kommer ni ihåg stereo och (eg)äntligen måndag?
ojoj, jag har youtubat och skrattat och halvdött av vin i fel strupe och sen var jag tvungen ringa jenny och då skrattade jag ännu värre. älskar sånna här kvällar!
i morrn är det jobb och sen utgång med tommyboy som återigen är i gbg på blixtvisit - kul!
en vacker dag ska jag även uppdatera er med bilder men inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0