05.08.09

det var väl ett tag sen jag uppdaterade i bilder så här kommer några stycken då.


ranta och samantha har flyttat och jag var där på inflyttningsdrink som slutade med att jag däckade i soffan och vaknade mycket skönt omstoppad och jag misstänker att det var samantha som hade ett finger med i det spelet.


frida har haft förfest och det var myyycket trevligt!

jag har åkt spårvagn och när jag åker spårvagn är jag alltid nöjd, det är där jag sover som allra bäst efter krogen (fast denna bild är så klart tagen innan krogen)

det är ju så klart inte alla som gillar att åka vagn, madde och tomas till exempel, men sara ser exalterad ut - eller bara psykotisk(?)

hur som helst har jag inte varit särskilt bra på att fota heller, till och med sämre än att blogga, så nu är min bildbloggning slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0