10.08.09

vilken rolig helg jag haft!
eller okey, helg och helg. jag orkade bara fira helg en dag - fredag - men då gjorde jag det ordentligt!

johanna och jag själv satt i parken med några folk och drack rosé, jag iaf, johanna drack folköl

jenny och hennes kompis var där

det var jennys kompis kompisar med

vi gick till club social där jag desperat försökte få kompisen att vara med på bild . detta var mitt mest framgångsrika försök - och inte ens då gick det bra!

vi fortsatte kvällen på dubliner och gick sen till rockbaren. där spelade jag black jack och VANN faktiskt. ja det är väl inte mer än rätt att jag får vinna nån gång också efter alla försök.

lördag skulle jag roséa igen men jag var helt galet slut och orkade alltså inte mer än att kolla på film och laga mat.

söndag var lite bättre då jag faktiskt tog mej till affären och en sväng in på stan.
häftigare helg än så får man leta efter...ehhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0