15.08.09

idag har jag kollat igenom alla mina gamla bilder som jag överfört från en telefon jag inte använder mer.
guuud vilka roliga och underbara bilder det är!
och framför allt - vet ni hur många olika frisyrer jag haft under åren? helt sjukt många!
göte på mitt gamla jobb brukade kalla mej för boddans david beckham och syfta på den tid då han hade hår och bytte frisyr och stil hela tiden. haha göte - en klok man, nu ser jag ju hur rätt han hade.

MEN den roligaste bilden av alla är denna:


gubben på vagnen som sitter under en skylt där det står - "Tunnhårig? Inte nu längre!"
klassiskt! underbart! roligt! otroligt!
hans hååååår! den älskade överkamningen hade halkat snett!

jag skrattade så mycket när jag fotade den att folk tittade snett  - tills de såg vad jag skrattade åt och knäppte kort på. då log vi alla lite så där i samstämmighet med varann.
ja dom log, jag asgarvade!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag minns så väl när du mms:ade den bilden, herregud så jävla kul det var! Haha!

2009-08-15 @ 23:47:39
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: k-s

ja jag hade så svårt att andas att ille trodde jag råkat ut för nått hemskt när jag kom hem. tårarna sprutade och jag fick inte fram ett ord, jag kunde bara visa bilden och sen fick jag inte fram mer. årets bild, lätt!

2009-08-17 @ 10:07:30
Postat av: Agnes

Verkligen! Skicka in den till Aftonbladet och vinn 72000 kr! ;)

2009-08-17 @ 23:23:47
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0