17.08.09

idag har jag gjort nåt jag tänkt göra länge men inte kunnat, orkat eller velat.
men nu är det gjort. och det bästa är att ingen vet vad det gäller.
och så ska det förbli. eller, några kommer få veta för det rör inte dom, men ni andra - oh nej, jag ska vara tyst som en mus.
fast, jag inser ju det farliga i att lova att inte säga nåt eftersom jag är så glad över detta att jag inte kommer kunna sluta prata om det!
och jag är dålig på att hålla sånna här saker för mej själv. men jag ska FÖRSÖKA!
hehe

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, skriver du så bara för att få massa kommentarer o frågor om vad det är? Det funkar iaf på mig, blir sjukt nyfiken! Vad är det du har gjort?

2009-08-18 @ 10:48:55
Postat av: Madde

Fan det funkade på mig också, din jävel. Berätta nu vad som är så hemligt, inte okej att säga A men inte B. Puss på dig Tösa..=)

2009-08-20 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0