22.08.09

vaknade sjukt tidigt helt av mej själv och kände mej för första gången på evigheter helt utvilad!
jag vaknade av mej själv och mådde sååå bra bara!.
hur ofta gr man det?
annars brukar min första tanke alltid vara -
"har jag försovit mej?! är det panik nu?! kommer jag hinna till jobbet?! GUD; VARFÖR KAN JAG INTE BARA FÅ DÖ!?!?!?!?!"
ja ungefär så, ni fattar ju själv att det inte är så roligt att vara jag på morgonen.
men idag, det var nått helt annat det här. är det höst i luften? oooh, one might hope so!
hösten är den bästa årstiden som finns.
då får man ta på sej snygga stövlar, jackor, halsdukar, mösor och vantar. allt blir rött och fint ute och det lukar så gott.
om det är nån årstid som är upplagd för romantik så är det väl ändå hösten? för hela hösten måste man ju typ tända ljus och promenera bland prasslande löv.
skönt är iaf att sommaren är över. jag hatar sommaren!
varmt, soligt, folk är typ halvnakna på stan och det är helt plöstligt okey, det luktar svett på vagnarna( som för övrigt är en bastu på hjul), man förväntas vara så jävla glad hela tiden och sommaren är bara ångest för allt man ska hinna men inte hinner och inte orkar och allt sånt. nej fy säger jag bara!

okey, jag råkade sidetracka lite. vad jag ville säga var att när jag vaknade så duschade jag, skrubbade, peelade, filade och nu ska jag på stan och kolla läget.

dagen kunde inte vara bättre faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0