26.08.09

alltså, vilken besvikelse!
INGEN har brytt sej om mitt knä! idag såg jag till och med märkena i marken där jag så fint slirade runt. ja det fanns märken! fattar ni inte hur otroligt våghalsigt jag lever?!
jaja, vilka vänner man har. tack för den liksom

idag har jag jobbat som vanligt. men det var ganska lindrigt faktiskt, kanske för att jag hade två dagars ledighet hägrande.
efter jobbet träffade jag frida och vi gick och fikade, hon ville öla men jag stod emot trycket och proppsade på kaffe.
så vi gick till sweet och pratade, väldigt trevligt!
känns som det var år och dar sen bara jag och frida sågs! men frida är som frida är mest, helt lovely med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Tipp

åhhhhhh du e sötast i världen ks. DU e helt lovely!

2009-09-08 @ 13:47:26
Postat av: k-s

då kan vi vara det tillsammans tycker jag =)

2009-09-09 @ 16:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0