27.08.09

SHIT! jag vaknade kl 8 helt av mej själv och var återigen pigg!
det här med att vara ledig är bra för mej märker jag. jag är pigg och glad och tjaaa,..  jävligt jobbig också. jag får höra att man blir matt av mej, men who cares?!
jag är sådär jobbigt glad nu igen. precis så som jag var i vintras/våras. nu är allt rosa moln och slickepinnar!
underbart!
jaja, jag tänkte ju iaf inte slösa bort min braiga dag på att sitta hemma så jag gav mej ut på stan där jag drog runt.
jag shoppade jacka, bok (heroin diaries) och en kofta.

så som jag sa - idag har jag sökt efter den perfekta jackan att ha nu när hösten närmar sej.
jag sökte och sökte och till slut fann jag nått som iaf kan räknas som en fin jacka.
en jacka ni kommer få se mej i hela hösten, vintern och våren. och det är ju bra att jag kan ha den så mycket, men det är inte tack vare jackan. nej nej.
det är tack vare göteborgs allt igenom regniga och blåsiga väder. japp, samma året runt. regn regn blåst blåst. om vartannat och tillsammans.
så nu får det gärna bli höst snart så jag kan använda mina inköp. NU TACK!
men fram tills dess läser jag mina nya böcker (heroin diaries och de dödas bok - som jag köpte för nån dag sen) och drömmer mej bort.
ses efter sista sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0