28.08.09

idag har jag städat och tvättat kläder och handlat mat och varit himla duktig om jag får säga det själv.
jag trotsar fredagsfesten och håller mej hemma ikväll!.
ska kolla på watchmen och änglar & demoner var det tänkt.
för en gångs skull kom jag faktiskt ihåg att köpa glass till i kväll, för varenda jävla hemma kväll jag har sitter jag där och längtar mej tokig efter glass. men ikväll behöver jag alltså bara ta fram den och vara glad! bra shit!

men vet ni. jag har även känt mej lite tom idag. inatt gick sista paradise hotel danmark. jag har blivit rätt besatt av den serien. jag kommer vara lite vilsen inatt vid 00-snåret, så sänd mej gärna en tanke då!
 vad ska jag göra nu på nätterna? sova?! sleep is for pussys!
jag sover kring 4-5 timmar på natten och råkar jag sova mer så blir jag seg och sliten och orkar ingenting. 4-5 är framgångsreceptet serrö!

tur är väl att nästa säsong börjar redan nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0