13.12.09

lucia idag! och agge fyller the big 30.! grattis agge!

hela helgen är snart förbi och jag har verkligen inte gjort annat än att ta det lugnt hela tiden. i fredags hade vi glöggkväll hemma hos mej, spelade lite tp och kollade lite idolfinal.
avslutade med att lägga mej i sängen och hann knappt blunda innan jag föll i sömn.
otroligt skönt. vaknade 7.15 och la mej i soffan för att kolla på barntv men kom på bättre tankar och gick och la mej igen för att sen vakna kl 11.30.
madde kom förbi vid 18 och vi gick och handlade massa gott. käkade middag bestående av kyckling, avocado, sallad, pasta, tomater och mangorajasås. mums!
efterrätt är obligatoriskt när man ska må extra bra så vi gjorde en cheescake med pepparkakor, hjortron och philadelphia samt pressad citron. sjuuukt gott.
sen slog vi på en film - stardust - och vart helt kära! gullig och puttinuttigt så det förslår och vi bestämde att chips och dipp var nödvändigt. så vi svullade hela kvällen och när jag vaknade var jag fortfarande mätt.

en bra helg alltså!

efter allt vi pratade om igår är jag peppad som fan på att ringa star tatto i morrn och boka tid - nu ska det äntligen bli av!
jag längtar redan och jag har inte ens fått en tid ännu men jag tänker januari nån gång. i januari händer inget kul alls så jag måste liva upp det med en tatuering.
eller förresten - johanna föreslog en weekend i sthlm i mitten av januari och jag är peppad på tanken så jag ska kolla om det finns möjlighet att byta helg och sånt. bör inte vara några problem!

anywhooo - det har varit en awesome helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja och det har jag fixat så fint till dig idag, för jag är världens bästa Anna!

2009-12-16 @ 18:56:10
URL: http://aasant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0