01.07.09

två dagar kvar!
semester.

jag tror att jag har problem. mitt temprament har alltid varit lite si och så.
jag tänder till ganska lätt och kan snäsa av vem som helst när som helst och det har jag alltid gjort.
men nu har det liksom blivit värre.
ibland är jag glad att jag jobbar inom servicebranschen för då får jag liksom lära mej att hålla tillbaka allt, men ibland vill jag bara slänga av mej mina arbetskläder och dunka på någon som jag stört mej på. för jag inser ju själv att det är mest på jobbet som jag är arg. stor det av tiden. varje dag.
vad gör man för att inte brusa upp så lätt? kan jag förändra det? och HUR i så fall? en vacker dag åker jag nog på mer spö än jag själv kan tro är möjligt. det kanske hade varit nyttigt för mej, så jag lär mej hålla käften och inte vara så jävla dryg hela tiden?
vad ska jag göra? alltså, jag mår ju hellre bra och är glad än att gå runt och vara arg varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0