08.07.09

idag har jag träffat emma. sötaste lilla emma.
det var typ ett år sen vi sågs sist och vi hade massor att prata om tydligen. happenings till höger och vänster och upp och ner, mycket trevligt!
vi fikade och kollade lite affärer och TROTS att jag INTE ska shoppa innan london så var jag ju tvungen när jag hittade en himla fin t-shirt på monki för bara 75 riksdaler.
jag var tvungen alltså, kniven mot strupen-tvungen. då fattar ni kanske.
men den luktar fisk - visst är det konstigt? hur kan en ny tröja lukta fisk?
jag har iaf hängt den på balkongen och planerar att ha den i morrn men om ni tycker att jag luktar konstigt så är det inte jag - det är tröjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0