23.07.09

iförrgår kom mina käraste vänner linda och daniel och med sej hade de tea. hon har tydligen haft kanindille ett tag nu så allt var kanin. hon åt som en , pratade som en, hoppade som en osv osv.
igår hamnade vi på liseberg iaf, tea med sitt kanindille var helnöjd.

här åker vi alltså pariserhjulet (i bakgruden ser vi även en flumeridestock som vi försökte dodgea hela dagen och lyckades mot alla odds)

är det någon som har koll på radiobilarna så är det fan tea, här har vi henne i den rosa när hon snyggt parerar en eventuell krock.

innan vi gick hem så fick tea köpa en grön/rosa väska. hon envisades med att den gröna färgen hette cerise och när vi rättade henna hotade hon med att viska cerise i våra öron är vi sov. "ska jag viska cerise i era öron när ni sover eller?"

det gjorde hon inte, utan jag vaknade av att denna söta lilla kanin hoppade i min soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0