01.06.09

lördags...johannas present. jag ska vara den första att erkänna att jag var himla dålig på att knäppa kort! att jag inte tänker på bloggen i första hand - gud vad dåligt!
men jag har några iaf, jag tänkte visa dom för er.
det började med att vi kom till madde, där bjöds det på fördrink och då såg man såhär fin ut;

väldigt tjusigt!

vi var faktiskt och käkade på heaven 23 men jag knäppte inget kort där så vi hoppar raskt över till diamond dogs istället!


och här


vi fortsatte  - till excet, där fuldansades det och var himla trevligt innan vi alla bev trötta och hungriga så vi avslutade på kebab och grillhouse. bra beslut!
jag mådde ypperligt när jag vaknade dagen efter.
ja förutom att jag blitt sjuk då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0