02.06.09.2

hemma igen efter hårt slit i 4 timmar på jobbet. tänk vad skönt allt skulle vara om jag alltid fick jobba 4 timmar men få betalt för 8! då skulle jag trivas vill jag lova.
i morrn har jag ordnat så jag kan få vara sjuk ifred, ska bli "skönt"  eller vad man nu ska säga. hade gärna varit utan ont och så men allt kommer inte på en dag tydligen.

varje dag nu sen i lördags har jag tänkt att jag ska sitta på min balkong och äta frulle, har jag gjort det? nej..men iaf en dag, fast då kom det en humla och jag blev tvungen springa in igen. är det nått som inte är bra med sommaren så är det alla insekter och ja..värmen då. jag är en vår/höst/vintermänniska jag.
fast i år har jag slagit till på en baddräkt och jag har faktiskt tänkt använda den. har jag tänkt alltså! vi får väl se hur det går med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0