05.06.09

ikväll har jag och johanna suttit hemma hos henne och kollat lite lägenheter i barcelona.
jepp, ni hörde rätt. vi ska flytta dit...nääääe, nu ljög jag.
vi ska bara vara där drygt en vecka i juli, men erkänn, ni trodde jag skulle flytta. tänkte typ att det inte skulle vara olikt en globetrotter som jag själv! erkänn!
iaf så satt vi där i godan ro, jag suktade såklart efter ett halsband jag fått nys om men johanna tog inte upp nått så jag började prata om pärlor och VIPS! så kom halsbandet fram, det är väldans fint, kan göras på beställning om nån är sugen!


ni kan få med egen text om ni nu inte vill ha ett där det står jenny? jag skulle bli glad om ni ville hedra mej så men jag kräver inget.
inget alls!

frida dök upp efter nån timme och vi började fixa lite med hennes outfit till hennes examen. hon kommer bli ett kap i tell you, ett KAP!
frida är i övrigt ett riktigt kap redan som hon är och nu mina kära läsare har ni tur, she´s on the look for love! jag tar emot ansökningar på bloggen men även privat om det är så att någon är blyg och inte vill skylta med sitt sökande efter kärleken!
fast jag skojja bara..(men OM nån är intresserad så hör av er!)
se! ett kap!


frida har faktiskt antytt lite att hon inte frontats så bra på min blogg. men här är hon i egen hög person - snygg, sexig och singel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0