09.06.09

ajaj, vaknade nyss med nackspärr för att jag sovit på soffan - som alltid då!
fattar inte varför jag envisas med att somna där när det är så mycket skönare att sova i sängen och framför allt att vakna där!
anywhoo, jag har kommit in en en sån där läsperiod och jag läser hela tiden, läsa läsa läsa och folkisar + snus på det!

just nu läser jag liza marklunds livstid. så otroligt fängslande bok. från första sidorna är jag hooked och vill bara ha mer!


till det dricker jag självklar lite


och varvar med


och hips vips så har jag en helkväll med mej själv!

hur gör du för att ha en helkväll med dej själv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stoppar handen under täcket.. :D

2009-06-09 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0