27.06.09

alltså igår! shit vad vi hade roligt! det var verkligen en perfekt kväll.
vi började hemma hos alex. satt på gräsmattan och vinade, grillade och åt.
gick upp till lägenheten och sjöng för madde. vår egenskrivna låt. det lät väldigt bra måste jag säga!
sen fick hon presenter. en helt ny sommarlook. hatt, väska, sjal och klänning. hon gjorde succé i sin sommarklänning!

vi gick vidare till kontiki, det var fasligt varmt och trångt. och inte fick man dricka öl ute på verandan heller - mycket skumt!
efter vi förgyllt kontiki gick vi till trädgårn och jag är inget big fan av trädgårn egentligen men herregud vad vi hade roligt! '
vi dansade, skrattade, drack och träffade vänner.
jag blev insvept i fagra killars dans och kände mej helnöjd. dom har nog en hel del fina danser som dom tränat på.. jag hade velat se mer!
bilder kommer senare, orkar inte nu, måste duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0