23.05.09

gosh..jag vet inte vad som är med med idag! känner mej helt klen i sinnet liksom...
på vagnen brukar jag mest bara lyssna på musik och försöka se hård och tuff ut så ingen sätter sej bredvid mej (jag lyckas aldrig med det andra, för är det någonstans det blir upptaget först så är det på platsen vid mej - helst av en pissalkis eller en gammal människa som luktar konstigt)
men iaf, ikväll på vägen hem satte det sej en äldre kvinna på sätet vid mitt och efter typ 10 minuter så börjar hon störtböla.
jag är lite rädd när folk gråter i vanliga fall eftersom jag ALDRIG kommer på nått att säga.
men inte i kväll, nej nej. jag ger henne en näsduk och frågar hur det står till. HUR DET STÅR TILL! vaddå blev jag lika gammal som hon helt plötsligt eller?
jag hann inte tänka innan jag frågade och hon började gråta ännu mer...dumt av mej hann jag tänka som gjort henne ännu mer upprörd. men hon blev glad faktiskt, för att nån brydde sej. hon ville faktiskt prata men ingen annan hade brytt sej så hon gav mej flera gulstjärnor och när hon klev av sa hon att jag var en fin ung flicka.
japp, ni hörde rätt! fin ung flicka. folk kommer aldrig någonsin tro att jag är inne på mitt 28:onde år va? jag har börjat inse det nu. jag är en ung kvinna fångad i en ung flickas utseende.
hur länge till kommer jag undan med att köpa månadskort för ungdom tror ni? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0