27.05.09

HA! ni trodde jag gett upp mitt bloggande va? men inte jag inte!
jag har bara varit så jäkla trött och ja...full oxå..inte hela tiden såklart men iaf en kväll av två.

men vet ni en sak? jag ska skriva en bok om spårvagnsettikett!
är folk dumma på allvar eller? jag undrar seriöst alltså!
det finns space och så finns det space. man KAN inte sitta typ en annan, och om personen man sitter bredvid flyttar närmare väggen så betyder det inte att man vill lämna MER plats att trängas på utan att man vill flytta bort från den andra! det vet förihelvete ALLA! utom dom som inte har vett i huvet!
så nu är det jag som börjar på min bok, see you at the booksigning!

Kommentarer
Postat av: kristoffer

Du vet väl att människor är idioter till motsatsen är bevisad?

2009-05-28 @ 20:48:56
URL: http://www.me.com/kristoffer.svensson
Postat av: Anonym

ja alltså, jag vet inte hur det kunde ha försvunnit från mitt allmänna vetande! men nu ska jag alltid minnas dina ord totte! =)

2009-05-28 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0