24.11.09

kommer jag någonsin bli kär?
liderligt, passionerat, hett, ångestframkallande kär? jag tror inte ens att jag kan det nått mer, det är himla skumt det där med känslor.
jag är alltid så sval i allt.
aldrig vrålkåt, stenkall eller dödskär. varför?
jag vill inte vara ljummen, jag vill vara passionerad och flammande! på riktigt alltså!

dom enda jag lyckas bli sådär dödligt besatt av är karaktärer i filmer och serier jag gillar.
just nu är det robert pattinson (från new moon och twilight) och han killen som spelar chuck bass i gossip girl. jag blir alltså pirrigt och flämtande när jag ser dom.
robert pattinson - den perfekte mannen.


förstår någon vad jag känner? jag dör av längtan efter en man som han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0