21.10.09

det bev lite tokigt under min semester.
bloggade inte alls, men på sin semester ska man ju göra saker och inte sitta vid datorn!

iaf, jag har varit i Boden, och jag har varit sjukt bra på att inte berätta det får nån! sjukt bra alltså!
jenny vart himla förvånad när jag plingade på strax efter att vi avslutat vårt samtal.
jag landade i onsdags alltså.
träffade kajja på stan, gick till jenny nån timme men var trött och åkte hem tidigt för att sova.
torsdag var jag i sävast och träffade linda och hennes lilla bebis och sen gick jag till syster och hennes son elias. ååh, han är så go!
jag ville aldrig åka hem efter alla dom där kramarna och gosningarna!

fredag var det fest och jag drack så jag skulle gjort vem som helst stolt!

och när jag dricker vill jag ju ha nått att tugga på. chipsen och dippen var slut så jag tog jennys kind istället, smakade kyckling.

här se man då hur hungrig jag faktiskt är. mat mat mat tänker jag, kan man då klandra mej för att jag tog en liten tugga på hennes kind? nej just det!

jag råkade även göra nått galet med ryggen på fredag för när jag vaknade på lördag var jag stel som en pinne. aj aj, ont ont!
lördag fyllde mamma år så jag stannade faktiskt hemma och hängde med familjen. syster kom på besök och elias likaså.
söndag och måndag gick för fort förbi och helt plötsligt satt jag på ett plan hem.
jag längtade hem hela tiden men jag ville ändå aldrig åka därifrån - hur kommer det sej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0