23.10.09

rich and infamous!
japp, that´s me. hela dagen fram tills jag betalade räkningarna.

jag sitter och surfar runt och kollar lite nya mobiltelefoner.
min är inte så gammal egentligen och den funkar fint men det är en touch och jag gillar det inte.
jag trodde jag skulle lära mej att gilla det allt eftersom men det gör jag inte.
det enda jag gillar med telefonen är att det är en sjukt bra kamera. alltså - väldigt bra kamera!

men den telefonen jag tittat lite extra på har en ÄNNU bättre kamera. men så är den dyr också.
men det kanske det är värt för att få ha en telefon som man gillar? eller är det bara ett i-landsproblem? 
jag kanske ska ta mej i kragen och sluta gnälla. men jag vill så gärna ha en ny telefon. 

nåja. idag är det iaf fredag och jag hade velat hitta på nått kul, är sjukt sugen på äventyr.
men det kommer inte bli så. jag får ta det lugnt med idol istället, inget fel med det, sällskapet är iaf mycket bra. trots att jag är sugen på öl och äventyr så vet jag att jag kommer få en trevlig kväll. jag bara önskar att jag hade kunnat ha äventyr.
ryggen är fortfarane knas. när ska det bli bra igen?
det går framåt men sen så blir det skit igen och jag vill bara hänga mej för det gör så ont. jag ska kolla om det finns bättre piller. nått måste funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0