09.09.09

idag är jag leeeedig!
så ledig man bara kan bli! så jag åkte till stan för att träffa min bästa eric för att fika.
eric var som eric alltid har varit och det kändes inte som att det var ett år sen vi sågs, vilket jag är otroligt glad över då jag har väldigt svårt för att kallprata och att verka rolig och engagerad.
kunde inte varit en bättre fika faktiskt. sen gick vi på lite affärer och jag hittade en fin chuck norris-tröja och eric hittade en fin till sej med.
sen gott folk fick jag det stora nöjet att träffa hans flickvän. vilken pingla!
dom var så söta tillsammans, mycket bra val av tjej. ja hon har ju inte så dålig smak hon eller då hon lyckas fånga eric.

efter shopping vart jag sugen på att klippa mej. så jag gick till en salong och sa att dom fick klippa mej som dom ville om jag bara fick ge lite pointers först.
och vet ni?! - jag är så sjukt nöjd! jag ska alltid klippa mej där! ALLTID! cut heter salongen och ligger på hotellplatsen, i samma byggnad som västtrafiks hittegodsavdelning.
jag skaaaaa ägga upp bilder men idag är ingen bra dag för kamera och blixtar, det får bli en annan dag - eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0