01.04.10

oh.my.god!

ni fattar inte vilken jobbsökarknarkare jag blivit, jag förvånar till och med mej själv! det är fan galet roligt att söka jobb, söka jobb man vill ha och inte bara söka för att få ett.
en galen egoboost och riktigt ball också att man får veta så mycket om sej själv! jag har redan 3 intervjuer! det känns så himla bra det här, jag har verkligen gjort rätt!

var inne på ams.se nyss och såg att dom ska stänga ner webbplatsen 9-12 april och fick lite panik. för det är ju typ min nya startsida, den roligaste och bästa ever. ja jag hör hur jag låter, jag låter inte frisk men jag är så pepp så det går inte att greppa.


idag var jag på jobbet och städade ur mitt skåp, bjussade på smörgåstårta och pratade lite med mina gamla kollegor. vet ni att jag har haft världens bästa kollegor där? 3 dagar i rad har jag nu fått blommor och presenter och alla är så himla gulliga och rara!
igår var vi på min "ute i friheten"-afterwork, blandat kollegor och vänner och det var otroligt trevligt. det blev många öl och skratt och som vanligt avslutade jag kvällen på nordstans grill och kebab. sen taxi hem och glufsa i mej ett påskägg och försökte läsa lite pocket. gick sådär, det var ju lite flytande text, eller så var det bara jag som var full?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0