04.04.10

vilken helg det har varit. herregud, jag trodde jag hade game, men det hade jag inte.
hela lördagen var helt fuckad och jag vill bara lägga mej ner och dö en smula.
det är som johanna sa tidigare idag - efterfest är en bra idé i tanken men väl där så är det rätt jobbigt. kanske inte att vara där, men att vakna dagen efter iaf.
fast dagen efter och dagen efter. jag kom hem halv 9 på morgonen.
ja, då hade jag såklart åkt runt runt med vagnen och fick sitta och skämmas med alla fräscha nyduschade människor som skulle till jobbet. fyfan, vad skabbigt.
sen har jag som vanligt skinnflått mina knän.
när ska jag lära mej gå? va?
jag vill inte äckla johanna igen så johanna - så johanna, kolla bort nu.
när jag tog av mej mina leggings låg det kvar en bit knä i dom. inte hela knäet såklart och inte heller en benbit. men väldigt mycket hud.
hoppas att strumpbyxorna jag köpte är täckande så jag slipper skämmas på intervjun jag ska till på tisdag. alternativt att jag lindar knäet med en sån där sak man kan ha om man har dåliga knän och ska träna.
så det ser lite sportigt och häftigt ut liksom. så jag kan vara "den tjejen" ni vet hon som är helt wild and crazy och slänger mej med terrängcyklar och bergsklättring.
skulle jag gilla att vara hon? hmm, vi får se, strumpbyxorna kanske är täckande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0