06.04.10

idag är det dags för intervju igen. om jag känner att detta verkar roligt efter intervjun kommer jag faktiskt ta det om jag blir erbjuden.
jag kanske är en ruskigt bra säljare och kommer håva in storkovan varje månad.
skulle bli ett steg uppåt från mitt gamla jobb där man var tvungen jobba som en dåre och jobba fast man var sjuk bara för att få det att gå ihop.
den timlön jag hade på mtt gamla ställe hade jag för 7 år sen när jag jobbade på ett hotell. visst är det hemskt? anywhooo, jag tar faktiskt inte jobbet för att bli rik (fast det vore givietvis välkommet) utan för att jag har varit arbetslös i 5 hela dagar nu och jag klättrar på väggarna!
jag gör verkligen det, och jag känner att jag börjar förslappas redan. det är fan farligt det här!
så ut mej med, ut och skaffa jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0