11.04.10

under mina dagar som arbetslös har jag kommit till insikt om otroligt mycket saker.
ett: jag hatar att gå hemma.
två: jag gillar det ändå lite grann.
tre: jag är lika velig som vanligt och kan inte bestämma mej för vad jag tycker på riktigt.

vad jag vet på riktigt är iaf att jag saknar mina kollegor himla mycket.
undrar om mina nya kommer bli lika bra?
jag skrev ju på kontraktet i torsdags och ska på produktutbildning i morrn kl 15.
vi kommer väl mest sitta och gå igenom produkten, jag kommer bli visad systemet och sen får vi väl sitta med på några medlyssningar och eventuellt prova själva med.
nervös är bara förnamnet.
men jag vet att det kommer gå bra, jag är duktig på att ta för mej när det kommer till arbetet. på arbetet är jag inte den om står i skuggan (om jag inte känner mej lite hotad), jag är rättfram och hörs och syns mycket. fast att gå in med en ödmjuk attityd på en ny arbetsplats är nog faktiskt att föredra.
ååh, jag önskar att jag redan fått jobba mina första dagar och hade fått in lite rutin! men snart så. på fredag när jag går hem för helg har jag jobbat min första vecka och det har förhoppningsvis gått bra. håll tummarna för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0