22.04.10

i´m alive!
jag har bara haft sjukligt mycket annat att tänka på/göra/planera. sorry liksom!

sen sist har jag:

druckit öl med frida och thomas på rockbaren


fått se hur riktigt dunderfylla ser ut ^ ja han ja!


skadat mitt knä. ja okey, det hände nån dag innan jag sist skrev, men här här ni bildbeviset!

 
handlat vansinnigt fina skor för mina sista slantar!

OCH jag jobbar för fullt på ProVoice, lite extra nätter på hotellet och ska dessutom på intervju nästa torsdag. good times! hollah!


Kommentarer
Postat av: Drullan

Haha, KS du har en förmåga att alltid skada dina knän på något vänster. Har du blivit nya Drullan eller? Själv skadar jag mig inget längre... eller inte mykcet iaf =) Hade förresten utv.samtal med Anna häromdan. Gick finfint. Men det bästa av allt e att ja äntligen fick ur mig att ja vill sluta efter sommaren. Kändes skönt.

Så hur trivs du på ProVoice nu då? Får du sålt något? Hoppas du mår bra för övrigt förutom ditt skadade nä då =P

Puss hej

2010-04-22 @ 23:21:46
Postat av: Drullan

Förresten, sjukt fina skor ja måste ja säga =) I love kilklack

2010-04-22 @ 23:22:39
Postat av: Tipp

jag älskar skorna!!!

2010-04-23 @ 12:31:22
Postat av: k-s

skada knän är det nya svarta så det ser ut som att jag får fortsätta med det ett tag till.. =) fan vad härligt att du äntligen fick det ur dej gumman! bara söka redan nu, en månads uppsägningstid räknar alla med iaf när dom ska anställa folk..=) porvoice går bra, hotellet går oxå bra och sen ska jag på intervju på torsdag och kolla om det kan vara något...så det rullar på! =)



jaaaaaaa, visst är skorna härliga?!?!?! jag älskade dom från första anblick =)

2010-04-23 @ 13:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0