25.04.10

vilken helg!

fredag var det aw på kings head med frida, ranta, thomas, madde och sara. vidare till pustervik och sen till sticky. avslutades på donken och sov en sväng på vagnen men blev väckt av ranta som hade bättre koll än mej.

lördag skulle jag varit på designmarknad med frida men vi kände båda två att det var lite skönare att vara hemma och slappa så vi avbokade.

sen messade paco och undrade om jag ville bowla med han och några till och det ville jag självklart. så jag hoppade på vagnen mot frölunda och bowlade för glatta livet.
jag inledde med att nästan kasta sönder en stoooor kruka som stod mellan vår bana och en annan. heregud vad jag skämdes, fan vad dyrt det hade blivit om den hade gått sönder.
nej, man ska INTE  bowla med bakissvettiga händer som fastnar i klotet och släpper när man egentligen skulle släppt bra långt innan. men all was fine och den gick inte sönder, det kom bara lite flisor och smågrus ut på banan. pjuuuuh!
sen hamnade jag och emelie på pauls kulor och spelade biljard, black jack och förlorade mer än vi vann. ett genomgående tema för kvällen. anywhoo, galet fin helg och nu ska jag inte röra mej utanför mitt hem förrän jag ska till jobbet i morrn. det blir bok, korsord och lite hemmaspa för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Drullan

haha ja hörde om den där krukan. önskar ja hade vart där. ja va på inflttningsfest hos min moster. hade ungefär samma tur som dig den kvällen med å skämma ut sig. ja råkade bl.a plocka mat från någon annans tallrik. tappa frukt från spett typ 3 ggr. gå före i dessertkön (som ja inte ens såg =D) tappa min desserttallrik i golvet å trampa i det med skorna. haha efter allt fick ja nog av mig själv å åkte hem. va ju knappt full ens en g¨ng. somliga har bara väldigt mkt otur, haha.

2010-04-27 @ 11:02:54
Postat av: Drullan

hmm... inflyttningsfest va det ju. om man kollar fort så ser det ut som infittningsfest, haha

2010-04-27 @ 11:04:13
Postat av: k-s

hahahaha infittning..trevliga fredagar du verkar ha! =)



ja det låter som att du är lite småklantig faktiskt..men det hör ju till när man heter drullan! =)

2010-04-27 @ 12:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0