11.08.10

den här veckan är bara jobb jobb jobb. och samtidigt pågår kulturkalaset för fullt.
iaf, jag jobbade i delin i dag och det är som vanligt alltid kul i delin. jag vågar nog påstå att jag är lite kär i delin. pratade med min chef idag och gjorde det klart för honom att jag väldigt gärna fortsätter där.
han sa att det var kul att höra och att alla var himla nöjda med mej. jag gissar att lena och erica sagt nått bra och det är jag otroligt tacksam för!
skolan vet jag ju inte vad som händer med. jag vill gå den såklart men jag trivs samtidigt på jobbet så himla bra att jag nu står i ett vägskäl. OM jag kommer in på skolan och OM jag får fortsatt på ica - vad väljer jag då? en utbildning är ju alltid bra att stå på och kunna falla tillbaka på men samtidigt så gillar ag ju mitt jobb så mycket att jag är beredd att offra utbildningen.
så vad gör jag? hur ska jag tänka? om det blir så som jag precis skrev kommer jag nog slita mitt hår.

mitt hår förresten. jag håller ju som bäst på att spara långt igen. och vet ni - denna gång ska jag lyckas! jag SKA inte klippa mej kort. ska inte! jag tänker att om ett år, kanske ett och ett halvt så är det långt, ja mitt hår växer som ogräs och det kommer inte ta längre tid än så. ett år, 18 månader kan jag väl vänta? klart jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0