26.08.10

i natt kommer lönen in på kontot. och som det var dags nu! shit alltså, jag fattar inte vart mina pengar tar vägen. det är helt galet.
jag vet ju egentligen vart det försvinner - shopping och onödiga prylar. totalt onödiga.
hur ska jag klara mej på csn? det kommer ju inte gå!
jag ska börja laga mat och ta med mej, började idag faktiskt! sen har jag faktiskt fixat mat till i morrn också, duktiga jag!

idag har vi haft vår första lektion. vår lärare är helt grym, awesome faktiskt. han motiverar och får med sej allihopa - känns det som iaf. jag blir iaf sjukt peppad av honom, mycket bra vibbar där! 

efter skolan hamnade jag på akademibokhandeln och köpte kuvert och lite skolgrejer och senare hamnade jag på monki som vanligt. jag resonerade som så att efter ha köpt nyttiga skolsaker måste jag ju få köpa något till mej också. so i did. en kofta, men till mitt försvar så behövde jag den faktiskt!
 

ni ser! fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0