22.12.10

dan före dan före dopparedan. jajjemän!

men först måste jag jobba lite i morrn och seeeen, sen är jag på väg mot julfirande deluxe med frida. jag tänker minsann att vi ska äta ett klassiskt julbord, så det så! jag kan laga maten själv om det ska vara så.
julbord åt vi förresten idag på jobbet och det var myyycket bra, linnea hade skött sej exemplariskt där hon stod och slavade vid spisen hela dagen.

annars då? joo, jag har ju varit och hämtat ut paket från nelly.com och det är ju alltid trevligt. men nu är jag helt svart om fingrarna och under naglarna och jag har ingen aning om vartifrån det kommer. känns otryggt. jag ska undersöka saken!

nu ska jag iaf kolla tv och njut av min folköl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0