28.12.10

jag har nog världens bästa föräldrar ibland. mest hela tiden faktiskt.
vi kanske inte står varann jättenära men dom är mina korrar och jag älskar dom.

i julklapp fick jag en hyresfri månad av dom - en hyresfri månad!
hur grymt är inte det då?!
jag hade inte planerat mitt csn:ande så himla bra och fattade aldrig att jag inte skulle få csn i december. jag har såklart beklagat mej otroligt mycket för det inför typ alla och mina korrar har snappat upp det på något vänster. så vad gör dom?
joo, dom sätter in 4000 på mitt konto och räddar hela min ekonomi tills csn kommer.
jag ville såklart betala tillbaka så fort jag bara kan men dom vägrar ge mej sina kontonummer och jag känner väl inte att posten är att lita på när det gäller att skicka pengar via brev så jag får helt enkelt svälja min stolthet och ta emot dom där pengarna.
fast jag inte vill.
men det är otroligt fint av dom såklart men jag känner väl som så att jag har bott hemifrån i väldigt många år och har aldrig tagit pengar av dom förr och varför ska jag börja nu?
pappa halvskrek i mitt öra att han älskar mej och skule göra allt för mej och att det bara var att ta emot dom där pengarna. jaha, så var det med det tydligen.

annars har jag inget att berätta, jag är pank som vanligt, det är snö ute och snart är det nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0