03.02.10

asså herregud vad det har snöat i göteborg! jag är sååå glad.
fast ändå inte. jag älskar snö <3 men nu vill jag faktiskt bara ta fram mina fina sköna stövlar och vandra fritt från slask, halka och modd.

i morrn ska jag på trendmässa som beautiful business arrangerar - kommer bli himla trevligt. men vad fan ska jag ha på mej? kläder givetvis - men vilka kläder?
jag vill vara så hipp och inne att det förslår.
men jag har inget som är hippt och inne så jag har dammat av ett par gråa höga skinnstövlar som jag inte använt på otroligt många år, varför vet jag exakt - dom är sjukt osköna - men nu har jag partyfeetat OCH använd iläggssula, kommer inte kunna göra ont i mina fötter inte.
varför har jag inte tänkt på det tidigare?
jo för att dom stått i en garderob och dammat som jag sa.
men i morrn ska dom användas och det flitigt. för är det nått som är jobbigt så är det att försöka hålla balans och grace när det är moddigt och halt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0