16.02.10

jag har blivit så otroligt dålig på att blogga. jag vet nog faktiskt varför men jag vill inte erkänna det. men jag måste få lätta mitt hjärta.

agnes, du hade så rätt - jag kommer tröttna sa du och jösses vad rätt du hade!
jag har bloggtorka så jag kanske ska ta en paus, herregud, orka sitta och vara rolig och hitta bra bilder och faktiskt orka ta upp telefonen och fota saker! jag ids int!
min norrländska slöhet kom ikapp mej.

och appropå norrland - jag längtar hem.
jag har haft sån sinnessjuk hemlängtan att det gjort ont att ens vara vaken. jag behöver en norrlandsresa snart, jag vill ladda om och jag vill träffa alla där hemma.
för ja, norrland är hemma och jag saknar det! allt är så enkelt och skönt i norrland. allt jag vill är att få åka hem och ta det soft.

jag saknar 4 årstider. så som dessa:
på våren har vi islossning

på sommaren har vi midnattssol

på hösten har vi inte bara regn (som i göteborg)

och slutligen - på vintern har vi massa snö!

fattar ni vad jag går miste om?!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, jag känner dig aaaalldeles för väl ;D



Ja, kom hem! Kom heeem! Jag behöver min K-S!

Jag behöver kvalitetstid!

Puss!

2010-02-17 @ 00:51:35
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: k-s

du ja kollar min ekonomi så återkommer jag! kanske kommer jag stanna galet länge i sommar? jag vet inte...jag vill komma nu!

2010-02-17 @ 10:45:53
URL: http://dancingfairyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0