17.02.10.2

jag har just kommit hem från stan och guuud vad jag är stolt över mej själv!
jag har inte köpt en enda grej jag inte behöver.

jag har givetvis varit sugen, speciellt när jag provade alla snygga skor jag hittade, men icke sa nicke!
det här med shoppingstopp är fanimej nyttigt för mej. jag lär mej kontrollera mitt spenderarbeteende och jag gör det bra!

iaf, jag kom hem med lite grejer - bara bra sånna - en ny bh, strumpbyxor, sockar, en ögonbrynspenna och en eyebrowfix.
för känner man mej vet man att jag inte under några som helst omständigheter går ut utan att ha fixat mina ögonbryn - aldrig!
så nu ska jag slippa spraya mina bryn tänkte jag, som jag alltid gjort, nu blir det browfix för hela slanten. high hopes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0