10.01.10

jag har börjat ett nytt liv! jag har verkligen det.

jag tror jag blivit superkvinnan, på allvar alltså.
jag är aldrig mer bakis. aldrig.
jag måste vara så sjukt mycket tuffare än vad man tror, så måste det vara! erkänn - ni är avis!

igår var vi hos frida och fick mat. hon hade lagat middag till oss alla sex och sen hade hon bakat också! morotskaka minsann. så vi åt och drack vin och pratade och skrattade i flera timmar. sjukt trevligt.

nu känner jag att det är min tur att bjuda till. jag ska fixa kyckling av nått slag har jag kommit fram till. kyckling är mitt osäkra kort så jag behöver träna lite, och mina vänner är väl ändå utmärkta att träna på!?
ja så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0