22.01.10

kommer ni ihåg tigerbalsam från när man var liten?
att efter varje match eller träning var det alltid nån som sträckt sej, slagit sej eller bara behövde lite liniment.
efter varje match fick jag tigerbalsam inmasserat på benen eller liknande. kommer ni ihåg hur varmt och skönt det blev på det stället?
det är det jag minns bäst med tigerbalsam, att det blev så varmt och skönt.
i dagarna har jag ju varit sjuk och har liksom inte orkat eller kunnat göra så mycket mer än att sova, dagarna in och ut, sova sova sova.
det har iaf resulterat i att jag fått ont i ryggen + att jag sov i främmande säng i malmö, min rygg är himla känslig...
jag hittade iaf ett tigerbalsam som jag köpte när jag hade muskelinflammation här i höstas.
så jag har smort in ryggen och hade alltså väntat mej att det skulle bli varmt.
men det blir inte varmt, det blir kallt! kallt och kittligt, visst är det konstigt? till och från känns det varmt men sen blir det kallt igen.
jag kan liksom inte bestämma mej om jag tycker det är skönt eller inte?
tigerbalsam var bäst när man var liten, synd att det luktar så gott, jag kommer nog bli hooked trots att det inte hjälper mot någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0