21.07.10

okey, här kommer en uppdatering i form av bilder.
min sommar so far:

jag har träffat lotta när jag var på besök i boden!


och ante! som jag inte sett på 10 år!


jenny var lika söt som vanligt


och agge ville sjunga för glatta livet!


en solig dag satt jag i kungsparken med frida och johanna


vi har varit på gunnebo slott


där frida övat på hopp från liten trappa


jag hamnade på efterkälken när vi skulle tillbaka till bilen så jag posade lite och sånt...


efter gunnebo slott var det dags för lite kanotpaddling. om ni tycker jag ser rädd ut så är det bara för att jag just överlåtit själva styrandet till johanna och är lite osäker på hur det ska gå...

men allt gick fint och nu sitter jag hemma med en folköl och har just käkat paneng gai. life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0