02.06.10

snart är det lördag vänner! fan, jag längtar konstigt nog till lördag.
jag ska ju tusan på tjejkväll! alltså all in girlie kväll.
så långt ifrån mitt vanliga sätt att jag ser fram emot att få fjanta till det lite. visst är det konstigt? jag kan bli så trött på mej själv ibland, och vad hjälper bäst då om inte att vara någon helt annan för en kväll?!
i mitt sätt att klä mej och se ut är jag nog väldigt tjejig, eller iaf tantig, men som person är jag tvärtom. och nu ska jg dricka drinkar, äta plockmat och klä mej i höga klackar och vingla runt på stan och ha sjukt kul.
jag känner att detta kommer bli en kväll utöver det vanliga. jag är i helt nytt sällskap nästan. jag har festat med några av dom men långt ifrån alla och jag ser fram emot det.

till något helt annat.
ni vet ibland när man får höra saker man helst inte hade velat höra, som hade varit bättre om ni slapp veta? en sån sak fick jag veta idag och det kändes som att min värld tumlade nått varv och nu är allt uppochnervända-världen helt plötsligt.
allt jag trodde var bara fejk och fel och jag fattar inte hur jag kunde missbedöma något så stort som jag gjort. jag brukar inte göra det. så egentligen vet jag inte om det är jag som haft för höga förväntningar eller om det är den här personen som utgett sej för att vara något den inte är?
är jag alltså mer besviken på att jag tog fel eller är jag besviken på personen det handlar om?
jag vet inte faktiskt.
fan fan fan fan fan fan fan fan. wish I did´nt know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0