17.06.10

sjukaste drömmen i natt alltså!

jag brukar inte drömma att jag flyger men det var fan så underbart och läskigt!
jag drömde att jag var i tokyo - tornadostaden.
ja i min dröm var tokyo känt för sina tornados och jag och en kinesisk affärman åkte dit. han skulle sälja in tokyo som extreme jumpflight-stad. ja ni hör ju själva!
jag hängde bara med för att jag var en extremesportare som skulle betygsätta denna nya hippa sport!

så vi sprang ut på en is där det blåste omkring en tornado och hoppade rakt in i den och flög runt runt runt över staden och ner mot vatten och sen upp igen. några gånger kraschade vi nästan in i hus och slammade ner i marken men vi klarade oss alltid på håret.
vilket sug i magen alltså och när vi hoppade in i tornadon sög det till i magen när vi kastades rakt upp och jag kände verkligen hur jag flög!

helt underbart var det! jag brukar bara drömma att jag faller och det är aldrig trevligt, det är ångest i att falla men det här med att flyga kan jag tänka mej att göra igen! om det finns något som heter extreme jumpflight så är jag lätt med på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0