21.06.10

måndag morgon och här sitter jag. nu är det ju knappast morgon mer men ändå. det kunde varit det.

igår skulle jag gått på pier pressure med erika och hennes vänner men jag bangade. det var inte helt fint väder och jag var lite slö och höll mej hemma i kortedala istället.
det blev en liten prommis runt mina ägor, ja inte mina men mitt hood so to speak.

iaf - vet ni vad jag gjorde igår?!
jag bokade biljett hem till Boden. jag ska hem till moderskeppet och hälsa på!
jag längtar så jag dör en smula när jag tänker på det, men det är ju faktiskt bara 9 dagar kvar så jag behöver inte längta så mycket ändå. jag ska få träffa alla mina små guldklimpar och min systerson elias fyller 3 år samma dag jag landar. it´s gonna be awesome!
men vad vill en 3-åring ha i present? jag tänker att dom inte är allt för kräsna ändå, vad vet en 3-åring egentligen? eller är jag helt ute och cyklar nu?
sen måste jag ju köpa nått till tea också - jag hade ju glömt henne när jag köpte present till hennes nyfödda lillesyster när jag var i boden senast.
herregud, kan ni fatta?! GLÖMT att barn alltid ska ha present när deras syskon får. hur korkad är inte jag?!
jaja, jag får ställa det till rätta nu istället. men en 6-åring är kräsen - DET vet jag. så vad fan ska jag ge henne då?!


här är tea en liten skrutt och äter äpple på sin pappas mage. nu är hon inte så liten mer. mitt lilla gull!


detta är då min systerson elias, även han en liten skrutt på den här bilden, nu är han ju stooor - hela 3 år!
mitt älskade lilla hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0