18.03.10

idag har jag varit sådär trött som bara jag kan vara.
jag har alltså gäspat sen klockan 16.30 och jag har inte slutat göra det ännu.

borde jag sova? möjligtvis
vill jag sova? never!
så hur löser jag ekvationen? jo jag kollar på tv och somnar i soffan när mina ögon inte orkar hålla sej öppna längre.


förresten.
den senaste tiden när jag vaknat i soffan har jag varit ännu mer kokko i bollen än jag brukar vara när jag är trött och nyvaken.
jag har trott att min syster bor här och jag vet inte vart jag ska gå och lägga mej för hon sover ju i sovrummet och jag blir förvirrad och tycker att det är konstigt för alla mina saker står ju här och hennes syns inte så långt ögat når.
sen blir jag typ ännu mer förvirrad och oroad över jenny, alltså jag, för vart ska hon sova? och vart är hon?!
visst är det konstigt? att jag är orolig över mej själv, för jag hittar mej inte någonstans, hur mycket jag än söker! jag letar efter mej och sen kommer jag på att så länge ingen ligger i sängen kan jag nog lägga mej där och vila så länge.

ja det är lika jobbigt varje gång faktiskt. brukar ni också söka efter er själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0