22.03.10

9 dagar kvar tills arbetslöshet. herregud, jag kan knappt fatta det.
jag längtar ena stunden och har ångest andra. vad har jag gett mej in på?
fan. jag är så velig. men det vet väl ni vid det här laget.

och just det.
jag KAN inte se normal ut på kort. så fort en kamera kommer nära mitt ansikte förvrids det till oigenkänlighet.
det är sant!
munnen blir sned, ena ögat kisar och jag ser ut som en mupp. visserligen en mupp som har roligt, men är det så man ska se ut på ett cv? näe, jag tror inte det va.
så i morrn ska jag kliva upp tidigt som fan, sminka mej så fint som möjligt och knäppa det jävla kortet. så svårt kan det väl inte vara?
eller jooo, för när jag ligger där i morrn i min säng och dividerar med mej själv om hur vida jag orkar gå upp för att sminka mej kommer min trötthet övertala mej till att ligga kvar. och så kommer det fortsätta. hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Max

Arbetslös ska man va'!

2010-03-22 @ 21:48:41
URL: http://hustleandflow.blogg.se/
Postat av: k-s

fan max...du kanske har rätt! men alltså..vill du och din pappa förbarma er över mej och betala mina räkningar sen eller? det skulle vara fint vettu..=)

2010-03-23 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0